LG GBB539PZCFE zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB539PZCFE zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

GerritPD 30-07-2018

Ruime koel/vries combinatie

Geschreven voor: LG GBB539PZCFE zilver

Deze koel/vries combinatie ziet er elegant uit en strak design.
Veel ruimte in koelgedeelte en Fresh Zone lade. Klein mankement na ruim 2 jaar in vriesgedeelte is verholpen en zeer tevreden over gebruik/gemak

Pluspunten

• Nauwelijks hoorbaar
  • Goede verlichting

HP 25-07-2018

LG GBB539PZCFE

Geschreven voor: LG GBB539PZCFE zilver

De LG GBB539PZCFE heeft een probleem met ontdooien, (dichtvriezen van afvoerbuisje met gevolg dat de LG zijn water niet kwijt kan via afvoer buisje! ). Heb monteur aan huis gehad en die heeft een koperdraad aan verwarmmings element bevestigt en vervolgens in de afvoerbuis zodat die niet dichtvriest! Simpele oplossing die bekend is bij de fabrikant, die weten ervan maar doen er niks aan heeft vermoeidelijk te maken met enrgielabel! Heb de kosten vergoed gekregen (naar enig aandringen bij de verkoper). Materiaal ongeveer 7 euro en een uurtje werk voor de monteur met voorkosten 150 euro!

hille-morel 02-01-2023

Dank dat u dit zo omschrijft. Wij hebben sinds kort (koelkast 8 jaar oud) ook ineens watervorming. Komt precies overeen met wat u schrijft. Ik vermoed dat ze ons ook op hoge kosten willen jagen. Hoe heeft u dat 'na enige aandringen' voor elkaar gekregen, met welke redenen? Garantie is al verlopen zeiden ze telefonisch direct. Ik kon uw recensie mooi gebruiken maar verder weet ik het niet.

H.P. 08-04-2018

Koelt en vriest prima!

Geschreven voor: LG GBB539PZCFE zilver

Fijne koelvriescombinatie, soms iets te veel geluid. Heb hem 2 jaar en krijg nu af en toe een plasje water vanuit de onderste vrieslade! Gebeld met LG en gevraagd wat het eventueel kan zijn. Reactie was misschien deur open laten staan. Advies schoonmaken en als het probleem zich weer voordoet weer bellen. Dus morgen bellen is deze week 2 keer een plasje water vanuit de onderste vrieslade ontstaan! Ben benieuwd!

Maurice 25-07-2018

Ook hier na 2 jaar regelmatig een plasje water onder aan de deur. De onderste lade blijkt vervolgens vastgevroren te zijn. Dit is al de zoveelste keer (6x). Niets helpt. Koelkast ook een keer helemaal uitgezet. Hierna bleef het een paar weken weg. Vervolgens weer hetzelfde verhaal. Het lijkt erop of dat het water vanuit het back pannel door de twee grote sleuven naar beneden stroomt en hier vervolgens bevriest. Heel vervelend! Ook tot heden hier geen oplossing. Koelkast combinatie is verder prima, maar dit euvel geeft veel irritatie.

GerritPD 25-07-2018

Er zijn dus meerdere kopers met deze klachten, ik ga wederom een mail sturen naar LG
H.P. en Maurice ik hou jullie op de hoogte

GerritPD 19-07-2018

Hoi H.P. bij ons is het geen plasje water maar bevroren water op de bodem van de vriezer maar ook wel na net 2 jaar. weet je nu wel wat het probleem is of hopelijk was?

Maurice 25-07-2018

Erik 09-01-2016
Geschreven voor: LG GBB539PZCFE zilver

Na een meting bleken mijn 20 jaar oude inbouw koelkast en tafelmodel vriezer samen dik 630 kWh te verbuiken. Op basis van een meting van een week blijkt deze koelkast iets minder dan 3 kWh te verbruiken. Dat is meegenomen.

Dit model heeft een vlakke achterkant, de warmtewisselaar is onderin ingebouwd, en wordt gekoeld door een ventilator. Geen spinnewebben dus. Het plaatsen is gemakkelijk omdat de kast op wieltjes of glijvoeten lijkt te staan: met weinig kracht zet je 'm op z'n plaats. Deze koelkast hoor je wel in een open keuken. Bij zachtjes koelen hoor je alleen een zacht gesuis van de ventilator, bij vol vermogen hoor je de compressor zachtjes brommen. Niet storend.

De handgrepen zijn heerlijk: zonder kracht te zetten duwen deze de deur los, waarna je deze verder open trekt. Prima is het feit dat de breedte aan de binnenkant 5 cm meer bedraagt dan bij de Duitse koelkasten het geval is.

De groenteladen zijn een ramp: wiebelig, en de flessenhouder in de deur en de groentela vechten met elkaar. Verassend vind ik de ruimte: ondanks het feit dat er maar twee verstelbare tableau's zijn - is de kast groot genoeg voor een vierpersoons huishouden: ik ervaar geen ruimtegebrek.

De diepvriesladen lopen letterlijk op wieletjes: heel soepel. In de middelste la passen net drie broden in lengterichting, tip: Als je meer wil invriezen: haal de la dan weg, en gebruik de meegeleverde draadrekken: dan is er plaats voor vier broden.
Prima kast voor een prima prijs.

Henk 21-10-2015
Geschreven voor: LG GBB539PZCFE zilver

Een hele mooie koelvrieskombinatie met voldoende ruimte. Het energieverbruik is erg laag. Ongeveer 2,5 kwh per week. De deurhandgrepen werken heel erg prettig. De no frost is ideaal doordat het ijsvorming in het vriesgedeelte tegen gaat. Verder is hij behoorlijk stil, af en toe hoor je hem zacht zoemen. Kortom de beste koop voor deze prijs.

Gerelly 31-12-2014
Geschreven voor: LG GBB539PZCFE zilver

Een prachtige moderne koel/vriescombinatie, energie- en geluidsarm,10 jaar garantie! Vlekvrije roestvrijstalen deur en grijze behuizing

huffelen 01-12-2014
Geschreven voor: LG GBB539PZCFE zilver

Twee kleine koelkasten en een vriezer afgezet en deze bij genomen. Meer ruimte, minder stroomverbruik en ergonomisch aanzienlijk beter. Hadden we jaren eerder moeten doen